Pročitaj najčešće postavljena pitanja.

Pitanja i odgovori
+381 11 690 02 09
Gamerepublic.rs@gmail.com
Da li je dozvoljeno pušenje?
Da, pušenje je dozvoljeno u glavnoj sobi igraonice, ali vas molimo da vodite računa o prostoru i periferijama kako bi oprema ostane u što boljem stanju nakon završene sesije.
Što se tiče *VIP* zone, ona je u potpunosti nepušačka, želimo da osiguramo čist vazduh za igrače koji preferiraju prostor bez dima.
Da li je moguće platiti karticom?
Da, u našoj igraonici možete izvršiti plaćanje kako gotovinom, tako i platnim karticama. Prihvatamo sve standardne debitne i kreditne kartice, čime želimo da Vam omogućimo jednostavnije plaćanje bez nepotrebnih komplikacija. Bez obzira na to da li plaćate sate igranja, piće ili grickalice, trudimo se da proces bude brz i efikasan.
U kom vremenskom periodu je moguće uplatiti noćnu akciju?
Noćnu akciju je moguće uplatiti svakog dana u periodu od 23:30 do 02:00 .
Nakon isteka ovog perioda, uplata za noćnu akciju neće biti moguća.
Hvala na razumevanju i vidimo se u igraonici! 🎮🔥.
Da li je dozvoljeno kašnjenje na rezervaciju?
Kašnjenje na rezervaciju je moguće u određenim granicama, ali Vas molimo da dolazite na vreme kako bismo obezbedili najbolje iskustvo za sve igrače.
Vaša rezervacija će važiti 15 minuta, nakon ovog vremena računar može biti ustupljen drugom igraču, ukoliko niste prethodno obavestili osoblje.
U slučaju da znate da ćete kasniti, preporučujemo da nas kontaktirate kako bismo pokušali da prilagodimo rezervaciju u skladu sa raspoloživim mestima. 🎮
Da li je moguće instalirati igre koje nemate u ponudi?
Da, moguće je instalirati igre koje nemamo u ponudi.
Da bismo to realizovali, molimo vas da nam ostavite sve potrebne podatke o igri, tako što ćete se obratiti našem menadžeru ili radniku, takođe možete popuniti formu za dodavanje igara na našem sajtu ili nam poslati email sa svim informacijama.
Trudićemo se da nova igra bude instalirana što je pre moguće kako biste mogli da uživate u njoj!